eBOK
elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Wodociągi Pawłowice informuje, iż wprowadziło nowe rozwiązanie mające na celu polepszenie i usprawnienie kontaktu z klientem uruchamiając elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Umożliwia ono szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego odbiorcy. Poprzez eBOK odbiorca może kontrolować rachunki i płatności, ma dostęp do odczytów wodomierza, może analizować zużycie w każdym punkcie poboru wody oraz sprawdzić dane dotyczące aktualnej umowy. Dostęp do elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest możliwy z Państwa komputera lub laptopa przez całą dobę. Odbiorcy mogą założyć eBOK poprzez osobiste zgłoszenie się do siedziby Wodociągów Pawłowice lub klikając w poniższy link. Szybkie wejście do eBOK poprzez kliknięcie, które jest umieszczone w prawej części strony głównej.
Data ostatniej aktualizacji: 03.04.2024
Autor: GZWiK
Zaktualizował: Tomasz Kubica